06.51

Hejsan alla morgonpigga läsare!:)
Inte för att jag själv är morgonpigg men jag ska ju till Romme idag så idag är jag uppe tidigt, klockan är nämligen 10 i 7.

Snart ska jag åka till skolan och så kommer alla bussar och hämtar upp oss vid halv 8, jag och Vicky ska åka dit tidigt så vi får bra platser åt oss tre:) Har precis packat klart allt som ska med! Det är väl skidor, pjäxor, vantar, pengar, mössa, skidglasögon, allt sånt, och så godisa såklart:D

Senare när jag kommer hem kommer jag troligen lägga in massa bilder från idag, hoppas dom andra tjejerna skriver mycket idag också!

(Tills imorrn ska vi försöka fixa en ny header!)

Ha en bra dag, puss.
/Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0