early in the morning.

Hellu sweeties!
Klockan är bara lite över 8 och jag är redan vaken, och det är lördag!:O Gud, vad har hänt med mej... Jag som brukade sova till minst 11! Jadu... Nästa vecka kanske jag går upp kl 7?;)

Idag så blire troligtvis stan med mamma och sen ikväll så blir det nog disco med Emma,Sofia och Frida. När vi är där så ska vi träffa Johanna också!:)

Sorry att jag inte skrev nått igår, men jag kände inte för det just då, desutom var jag super stressad!
Sen på kvällen så tittade jag på Let's dance, jag hoppades att Magnus skulle vinna för han hade ju faktiskt minst förutsättningar att kunna lära sej dansa, så stor som han är! Och så vann han!

Idag så tror jag att jag eller någonannan ska fixa en ny header?, har ni något önskemål?:)

Nu blir det lite checkande av bloggar, sen frulle,
P E A C E & L O V E
/juliap.

Kommentarer
Postat av: Tilde

Det kan vara ganska skönt att gå upp tidigt ibland, då får man mycket gjort!

2009-03-28 @ 10:41:54
URL: http://votre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0