Emelie

heihei!
Jag är då en av oss fyra å tydligen så är jag först mä att presentera meisjälv. Jag heter alltså Emelie å är 14 år. Största intressen är nog dansen, vänner å shopping trots att jag aldrig har pengar (något ni kommer märka för det är något jag klagar på ganska ofta). Jag hatar måndagar, att bli orättvist behandlad och fördomar. Det jag vill jobba mä när jag blir äldre är jag osäker på, kanske någon form av forskning eller liknande, sen vill jag nog ha familj å allt dedär oxå, men det får vi se hur det blir mä det;) Jaa, det här va jättesvårt å jag antar att ni kommer få reda på mer om mei längre fram så nu tänkte jag sluta skriva innan jag blir långtråkig, läs om mina tre underbara väninnor istället så hörs vi av.
/over and out, emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0