Emma

 Hejhej :) Nu ska vi ju presentera oss, så då äre bara julia kvar sen,
nu kanske ni har förstått att det är jag som är Emma, jag är 13 år, fyller 14 i maj (: Går på viksäng i samma klass som mina andra fobulous kompisar. På fritiden dansar jag en gång i veckan, men tror det blir mer till näst termin, sen gillar jag o vara med kompisar och har ett stort intresse för shopping också, som dom flesta andra, haha :) har heft en blogg tidigare, men tappade bloggsuget lite, men det här är ju lite annorlunda så hoppas det ska bli roligare! just nu längar jag mest till sommaren+jordgubbar, finns väl inte så mkt mer att skriva om, men ni får ha det så bra tills vi hörs nästa gång!

puss&kram/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0