fortfarande sjuk.


Bild från igår när jag och Vicky tog en promenad.

Hejsan!
Sitter här i soffan med datorn i knät och kollar på film. Är tyvärr fortfarande sjuk.

Imorse gick jag upp, fixade mej, och allt sånt, sen åkte jag till skolan med pappa. Men efter dom 2 första lektionerna kände jag mej dålig och tog en gå-hem-lapp så gick jag hem i det fina vårvädret. Nu längtar jag bara till sommaren, gud så skönt, när man kan gå runt i shorts och t-shirt:)

Imorgon ska jag gå upp tidigt, typ halv sex. För då ska jag, Emelie och Victoria till Romme med skolan:D det ska bli superkul! Hoppas bara det är nån snö kvar, men de tror jag. Egentligen skulle jag och Emelie sola och simma idag, men så blir det ju tyvärr inte... Det får bli nästa vecka:)

Nu ska jag fortsätta kika klart på filmen som precis har börjat, vi hörs senare.
Puss
/Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0