God morgon

Hellu:)
Vaknade runt 9 idag, eller då kom pappa in och väckte mej... Usch, nu har de blivit vinter igen, jag vill ha sommmmaar! Aja, idag blir de troligtivis vara med Emelie&Lovisa. Egentligen skulle vi också ha gått på discot men de blir tyvärr inte så, hade gärna gjort de men nu blev planerna ändrade och vi får helt enkelt gå på nästa... Om de inte är de som är på Valborg ioförsej, tror de är de, men då tror jag att jag ska vara med massa kompias iallafall, åååh, nu lägtar jag tills Valborg också, med Emelie, Maja, Julia, Emma, Vicky, Lovisa, alla mina älsklingar sen blir de nog många fler!(k)

(Och den nya designen är supersnygg, den kan vi ha så länge tills vi har tagit en fin bild på oss alla, skulle tro att de är Julia som gjort den, isånnafall, den är superfin!)

Aja, nu ska jag fixa mej, kanske lägger ut en dagens outfit, vi får se:)
PUSS
/Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0