julia .

                                       Hellu,
Mitt namn är Julia och jag är en av dom som kommer blogga på den här bloggen.
Mina största intressen är shopping och dans!
Jag dansar 5 ggr i veckan +plus att vi dansar två gånger i skolan. Jag dansar discodance och det tävlar jag också i. Nästa termin så ska jag dansa jazz och kanske balette.

Jag hade en blogg för ett tagsen som det gick ganska bra för, runt 100 besökare varje dag så har jag bestämt mej för att det ska gå ännu bättre för den här bloggen!

Jag kommer mest skriva om mode, shopping och lite sånt men ibland så måste man ju bara skriva av sej om saker som har hänt i skolan eller så:)

Hoppas ni gillar våran blogg, peace and love.
/ j u l i a ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0