Romme hela dagen

Hejsan svejsan allihop!
Hoppas ni haft en trevlig dag, de kan jag ju iallafall säga att jag har haft! Varit i Romme hela dagen, från ca 09.00 till 16.00. Jag tog massa fina bilder men jag lägger bara ut en bar stycken:) Åkte mest med Vicky, Maja, Emelie, Della, Julia, Mia och Josefin, och sen lite med killarna. Gud jag längtar redan till nästa Rommeresa! Hoppas alla som följde med den här gången åker nästa gång också:)

Bilder från dagen;


Victoria och Emelie i liften, första åket!


Alla tjejerna! (förutom Julia&Josefin)


Jag och Vicky :)


Mia, Emelie och Maja i liften :)



Puss, ha en fortsatt trevlig kväll sötnosar:*
/Agnes

Kommentarer
Postat av: Andrea

mysigt ni ser ut att ha!

2009-04-02 @ 16:44:00
URL: http://andreaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0