sommartid

Inatt blev det alltså sommartid igen, känns som ett framsteg faktiskt, sommartid, sommar, sommarlov, sol å värme!
Vaknade (vad jag trodde var) tjugo över nio å blinkade förvånat över att jag vaknat så tidigt, men efter ett tag koim jag på att jag hade glömt ställa om klockan, haha!
Sen vart det gå upp å vrida på alla klockor, å det känns lite konstigt i huvudet idag, jag är väl ovan vid den nya tiden antar jag, men det brukar gå fort att vänja sei!
Idag har det försvunnit lite mer snö, snart är det barmark igen, önskar att all snö försvann nu, ALLA längtar ju efter lite varmare väder.

Igår var det "earth hour", någon som passade på att släcka ner för planeten? Själv var jag hemma hos Agnes å vi släckte faktiskt alla lampor (även om vi lät datorerna vara på) så då fick man känna sei lite duktig!

Nu blir det lite pick å pack till morgondagen, måndag igen, sista veckan innan lov, HEJA HEJA!
/over and out, emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0