Uppdatering från ett berg av kuddar

Heihei!
Nu har alla fyra presenterat sei å nu kommer det börja bloggas för full rulle här hoppas vi!
Tänkte skriva lite om hur jag har det just nu, jag sitter i sängen tillsammans mä massor mä täcken å kuddar å tycker lite allmänt synd om meisjälv. Har legat har nästan hela dan, jag är fortfarande sjuk tyvärr, det har jag varit nästan hela veckan, så nu ligger jag å håller tummarna föratt jag ska bli frisk till skidresan imorrn. Imorse var jag på röntgen förövrigt, läkarna var jättetrevliga å jättesnälla! Allt gick bra där så nu väntar jag bara på att få höra resultaten.
I övrigt är det soligt å fint väder å mitt vänstre ben har somnat
/over and out, emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0